Khamis, 15 Ogos 2013

Kemujaraban Air Tenaga Jannah

Kemujaraban Air Tenaga Jannah
Produk ini telah berada dipasaran lebih daripada 10 tahun , pada awalnya ia hanyalah sebagai bekalan kepada pesakit yang menerima rawatan dari pusat pusat rawatan alternatif dibawah Persatuan Pengamal Perubatan Putra Malaysia.
Tetapi setelah khasiatnya diketahui umum dan pemintaan meningkat maka Gmsue Resourses  telah membuka pasan air Jannah kepada umum .
Air Tenaga Jannah ialah air R.O  beralkali  beserta campuran klorofil mulberi yang diperkuatkan oleh 20 gelombang tenaga dan juga telah didoakan dengan ayat ayat syifa’ serta doa doa mustajab.

Air Tenaga Jannah aadalah produk pertama yang menggabungkan kekuatan gelombang dan juga kekuatan ayat ayat syifa’ serta doa.
 Air Tenaga Jannah bukanlah ubat , ianya adalah produk untuk mengembalikan keseimbangan gelombang dalam tubuh sekaligus merangsang sistem pemulihan diri. Tetapi Air Tenaga Jannah telah terbukti berkesan untuk masalah:-
1.       Ghout
2.       Darah Tinggi / tekanan darah tidak stabil
3.       Kencing Manis
4.       Buah pinggang
Selain dari masalah fizikal Air Tenaga Jannah juga telah terbukti berkesan dalam menangani masalah seperti :-
1.       Tekanan perasaan
2.       Stress
3.       Kurang tumpuan
4.       Pelupa (baik untuk pelajar)

Tenaga dan Fadlilat Ayat ayat syifa’ yang dibacakan kepada air ini juga mampu menangani masalah spiritual seperti gangguan dan sihir.

PRODUK INI TIDAK TERDAPAT DI PASARAN TERBUKA 
DAPATKAN TERUS DARI KAMI UNTUK PRODUK YANG ASLI .
0173221007 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan